Thermaeson

FAQ

Coronavirus

Thermae Son, Thermae Sport & Zwembad Son zijn tijdelijk gesloten t/m 9 februari 2021.

Wij zullen onze leden via social media of e-mail informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaats zullen vinden.

Ben je lid en heb je nog geen mails van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op. 


Ondanks dat de sluiting door het coronavirus totale overmacht is, snappen we dat deze situatie ook voor jou enorm vervelend is. Daarom zijn wij met het hele team samen gekomen om direct actie te ondernemen en te zorgen dat jij ook in deze uitdagende periode fit en gezond blijft! We kunnen jou het volgende aanbieden:

 

Online groepslessen


In de MyWellness app vind je diverse online groepslessen.

Onder andere Power, Yoga, Xcore, BBB, Tacoyo en 55+fit komen aan bod.

Zo kun je lekker vanuit thuis of waar je ook bent in beweging blijven.

Exclusief voor leden te vinden op de MyWellness app onder On Demand. 



Je kunt je lidmaatschap blijven gebruiken, met alternatieve mogelijkheden: Fitsnacks, online groepslessen, 1 op 1 sportbegeleiding buiten en sinds kort in onze outdoor fitness.

Voor wijzigingen van je lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing.

Al onze leden hebben inmiddels bericht gehad over hun abonnement en de bijbehorende regeling.

Heb jij nog geen bericht van ons gehad? Stuur ons dan een mail ([email protected]) en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Wij waarderen de steun en het vertrouwen van onze leden in deze moeilijke periode en doen daarom ons uiterste best om creatieve manieren te bedenken zodat jullie in beweging kunnen blijven.

Wat jammer om te horen dat je je lidmaatschap op wilt zeggen! De huidige situatie is volgens onze Algemene Voorwaarden geen geldige reden om je lidmaatschap per direct op te zeggen. Heb je al gehoord van onze compensatieregeling?

Als je toch wilt opzeggen dan kan dat met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand.